2012. szeptember 11., kedd

2012.09.11.


Olvasóim!

A mai napom hasonlóan indult tegnapihoz. Kelés 7:15 kor, összekészülődés a 7:45 ös reggelihez és az azt követő munkára. A munkát 9:30 kor kezdtük. Ki lett osztva ki mit csinál. Hasonló volt a tegnapi naphoz.
A pincében a tegnap elkezdett falazásnak a folytatása történt.
A lépcső fal falazása is folytatódott. Nap végén állványozási munka is történt, mert már olyan magasra értek a fal készítésével.
A maradék pár ember rajtam kívül egyéb feladatokat végzett. Besegített a többieknek és falazóelemekért mentek el, mert elfogyott és csak holnap hoznak belőle.
Én a tegnap elkezdett terméskő burkolatnak a rakását folytattam.
A rakás nagyon jól ment. Elején András a kapcsolattartónk is lejött, mert ő építőmérnök és ő felügyeli a munkákat. Meglepődtek, hogy egyedül álltam neki, egy 2 hetes munkának írták le a dolgot. Nap végére világos lett, hogy ezt akár még a hét végére is be tudom fejezni, ha így tudom tovább folytatni a munkát. Napközben jó volt, mert egyik osztálytársam tudott abban segíteni, hogy az anyagot keverte nekem. Ezzel legalább nem ment az időm, csak a rakásra kellett figyelnem. Délig is egy szép területet sikerült leraknom. Délután hasonló eredményt szerettem volna elérni a kiváló minőséggel együtt. Még egyszer annyit le tudtam rakni délután is a minőséggel együtt. A főnököm a fugatávolságra figyelmeztet nagyon ritkán. Most először raktam egyedül ilyet. Az eleje kicsit lassabban ment, a végére már elég jól belejöttem. Ez alatt a többiek a délelőtti munkát folytatták. Páran a fölső födémről pakoltak le, hogy ott is folytatni lehessen majd a födémtisztítást majd a vasbeton (VB) megerősítést. A benti fal bontásáról új híreket nem kaptunk.
Az ebédidő vége felé új konténert is hoztak a munkaterületre.

Reggeli kezdés

Délben lévő állapot




Munka vége

Az én munkám mai napra


Bontás a nap végén

1 megjegyzés: