2012. szeptember 12., szerda

2012.09.12

Olvasóim!

Mai nap szokásosan indult: reggeli és munkakezdés. Természetesen tudtam a feladatom, a tegnapi burkolást folytattam. Ma már magamnak kevertem az anyagot és hordtam a köveket, kicsit volt fárasztóbb, de simán tűrhető volt a dolog. A tegnapival megegyező felületet burkoltam le a mai nap is. Délben a leves szokásoshoz hasonlóan szinte ehetetlen volt. Éhségem etetett. 
Este nem lehet egy sörrel sem kiülni a kertbe, csak ha a kocsmában veszem kétszeres áron. A kaja nagyon rossz, sok mindent megeszek, de ezek már annak a határán vannak, hogy visszaviszem, vagy ki se kérem. Tegnap munka közben kitalálták, hogy a melós cipőket rakjuk le a munkaterületen. Ezzel eddig nincs is probléma, de nem is engedték meg, hogy holnaptól legyen bevezetve a dolog, így zokniban kellett a bejáratig elmennem ami több mint 50m. Koszban nagyon jó volt mondhatom. Ma délben a következő dolgot találták ki: mivel az egyik diák csoport nagyon rendetlenül hagyta a szobáját, emiatt velünk is szívóznak annak ellenére, hogy nálunk minden rendben van. A munkaruhánkat is kint kell tárolnunk, ami elég szívatás, mert már reggelizni is munkaruhában szoktam. Most a munka végeztével erre az 50m távra a koszos ruháim helyett a rendes ruháimat vegyem fel. A mai nap a ruháimat le kellett már raknom. Én csak a munkás kabátomat tettem le mivel nem fogok alsónadrágban végig szambázni az udvaron a többi lakó előtt, akik között vannak lányok is. Ja így ma felzaklatták, az amúgy se túl nyugodt állapotomat. 
A munka viszont szépen ment ebéd után is. A homkos cementes ágyazat nagyon jóra sikeredett , köszönhetően az esti esőnek. Pont annyira volt nedves amennyire kell. Az elején furcsa is volt a tegnapi anyaghoz képest. Sokkal jobban lehetett ezzel dolgozni. Kicsi javítani való volt csak benn a lejtésével kapcsolatban. Ahol pont közel vízszintesre vált azt kellett lankásabbra vennem kb. 3 követ kellet megigazítanom. A térdeimet érzem már egy picit annak ellenére, hogy térdvédőt viselek.
Holnap lehet, hogy már be tudom fejezni a burkolást. Holnap a kövek összeválogatása lesz egy kicsit nagyobb feladat.

A mai munkám közelről (távoli kép majd készül)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése