2012. szeptember 23., vasárnap

2012.09.22



A hazafelé való készülődés már pénteken elkezdődött a cuccok össze pakolásával, hogy bárminemű dolgom Németországba ne maradhasson. A ruháimat szépen rendesen összepakoltam a bőröndökbe mindenek meg volt a maga helye, a munkásruháknak és rendes ruháimnak is egyaránt. Az egyéb dolgokat mint pl kabát azok meg mentek a bőrönd tetejére. A szobát már este kitakarítottuk.
A szombat reggel 7:00 ás keléssel indult el. A reggeli után a kukát kellett már csak kivinnünk. A szállást azt 8:45 kor sikerült elhagynunk. A busz ekkorra ért a szálláshoz vezető utca elejére. Körülbelül 500métert kellett a bőröndökkel sétálnunk. A bepakolás kicsit nehézkesen ment, a megnövekedett bőröndök alig fértek el a csomagtérben, pontosabban nem is fértek el. Nekem a buszra kellett a bőröndjeimet felvinni. A mellettem lévő ülést teljesen elfoglalta. mindegy legalább már hazafelé megyünk.
Az utazás pontosan indult el, 9:00 kor gördültünk el a szálás helyről. Kicsit furcsa volt az emlékeket magammal vinni, ami volt az a múltam egy igen szép darabja, amiről csak én tudok teljesen. Ami történt arról lehet mesélni, de az nem ugyanaz, mint amit kint megéltem. Mesélni mindenről többször is lehet, de átélni a dogokat csak egyszer lehet. Kicsit minden átfutott az agyamon. A változás, idefelé a hazai dolgok vonzottak. Innen indulva fogyott az itt töltött egy hónap, de vonzottak az itthoni dolgok is. Kettőség volt bennem. Félek az itthoni dolgoktól, hogy fogok visszazökkenni a Németországban megszokott rendből.
Hazafelé egy sofőr volt velünk, így kicsit többször kellett megállnunk. Kétszer 15percre és egyszer 30p, a cseh és szlovák határon volt az utolsó megállónk. Innen 4 órát jöttünk egyhuzamban. Csehországban fogtunk ki nagy viharokat, nagyon esett az eső. A köd néha olyan széppé tette a tájat. Sokszínű volt haza felé a táj. Magyarországra beérve háromszor álltunk meg csak percekre, hogy egy-egy utas leszállhasson.
Haza érkezve minden rendben zajlott, a busz megállt, lepakoltam, be a kocsiba és jöttem haza. Igen, így zajlott ez az utazás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése